Ste se ravno odločili, da se preizkusite v spletni prodaji, ali je to že dolgo vaša želja in ste ji namenili že veliko pozornosti? V obeh primerih se izdelava spletnih trgovin ne more pričeti brez osnovnega razmisleka in odgovorov na nekatera vprašanja, ki vam jih bo zastavilo tudi vsako podjetje, specializirano za izdelavo spletnih trgovin.
Izdelava spletnih trgovin terja jasne odgovore
Podjetja, katerih dejavnost je izdelava spletnih trgovin (http://www.edsolution.si/izdelava-spletne-trgovine.html), vam želijo izdelati trgovino, s katero boste v celoti zadovoljni – torej takšno, ki prinaša dobiček. Da bi bilo to mogoče, pa morate tako sebi kot njim ponuditi nekaj konkretnih podatkov.
1. Kdo je vaš popolni kupec? Izdelava spletnih trgovin se tako po oblikovanju kot po organiziranosti in funkcijah v trgovini osredotoča prav nanj. Razmislite torej, ali bodo kupovale ženske ali moški, kakšna bo njihova povprečna starost, kaj jih zanima, kakšen je njihov življenjski stil.
2. Kakšno je poslanstvo oziroma namen vaše prodajalne na spletu? Vsi vemo, da je izdelava spletnih trgovin namenjena zaslužku, a kupcem bo treba ponuditi še nekaj več, nekaj, kar jih bo prepričalo o tem, da ste posebni, da imate njim podobne vrednote in jim pomagate reševati njihove težave. Potrebujete torej neke vrste slogan, ki bo na hitro predstavil vašo prodajalno.
3. Zamislite si izložbo, ki bi jo želeli imeti za vašo fizično trgovino, temu pa naj sledi izdelava spletnih trgovin. Izložba potrebuje logotip in izbiro barv, saj oboje določa vizualno identiteto, ki je na spletu še kako pomembna. To so vaši vizualni spletni razpoznavni znaki!
4. Izdelava spletnih trgovin se lahko prične tudi z zelo skromno ponudbo, zato ne nasedajte tistim, ki vam pravijo, da potrebujete petdeset ali sto izdelkov. Količina izdelkov na samo izdelavo ne vpliva – vedno jih lahko namreč dodajate. Dobro pa je določiti, kako naj se ti prikazujejo na strani, koliko naj jih bo na stran, kako naj bodo razporejeni.
5. Kje boste dobili fotografije izdelkov? Najbolje je, če vam jih posreduje proizvajalec, preden jih umestite na stran, pa slike zgolj prilagodite. Izdelava spletnih trgovin ima bolj “udarne” rezultate, če so slike profesionalne.
6. Kdo vam bo pripravil opise izdelkov? Brez teh se izdelava spletnih trgovin ne more zaključiti, zato pravočasno poskrbite, da bodo pripravljena vsa besedila. Pomembno je, da so kakovostna in po dolžini niso preveč skromna, saj lahko pomagajo tudi pri optimizaciji.
Izdelava spletnih trgovin zahteva svoj čas!
Ste mislili, da je to vse? Izdelava spletnih trgovin se na podlagi teh podatkov sicer res lahko prične, a pomembnega je še marsikaj drugega. Odločiti se morate za primerno strategijo določanja cen, skleniti pogodbe z dobavitelji in se pozanimati o stroških za dobavo, spisati je potrebno pravila poslovanja, pripraviti informacije za kontaktni obrazec, registrirati domeno in zakupiti gostovanje, pozanimati se je treba o različnih načinih plačil in provizijah zanje, se dogovoriti z dostavno službo, poskrbeti za davčno blagajno in računovodstvo …