Posel in tehnologija

SEO optimizacija

SEO optimizacija ima svoj namen, in sicer je to povečanje obiska potencialnih kupcev in višja pozicija med najdenimi rezultati v iskalnikih, kot je npr. Google. Saj statistika kaže, da med najdenimi rezultati v iskalnikih se na prvih straneh opravi približno 80% klikov, na drugi strani pa slabih 20%. Zato je SEO optimizacija spletnih strani za iskalnike za vsako stran ključnega pomena. Pozicijo v iskalnikih določata dva kriterija, in sicer je prvi kriterij kaj mi pravimo o sebi, drugi pa kaj drugi pravijo o nas.

SEO optimizacija ali SEM optimizacija je precej široka tema. Ker se algoritem iskalnikov konstantno spreminja točne formule za uspeh ni. Faktorji, ki vplivajo na pozicijo spletnih strani na iskalnikih pa se iz dneva v dan spreminjajo in dodajajo.

Ravno zaradi te zapletenosti SEO optimizacije spletnih strani so se razvila podjetja, ki se ukvarjajo predvsem in izključno s SEO ali SEM optimizacijo, ki pa jo seveda za vas proti ustreznemu plačilu tudi izvedejo. Pri izgradnji same spletne strani se lahko z uporabo svoje pameti nekaterim stroškom izognemo in tako že sami opravimo velik delež optimizacije same spletne strani.

SEO optimizacijo v grobem delimo na dva dela, in sicer na »on-site« in »off-site« optimizacijo. Optimizacija »on-site«, ki se imenuje optimizacija na spletni strani se naprej deli na tehnično in vsebinsko optimizacijo. Optimizacija »off-site«, ki se imenuje optimizacija izven naše strani pa šteje objave in omembe na drugih straneh in družbenih omrežjih.

Tehnični del SEO optimizacije namenjene za spletne iskalnike je pogojen z ustreznim programiranjem, upoštevanjem vseh usmeritev in uporabe ustreznih označb za določene elemente, kot so slike, besedilo, naslovi, video, ipd. Vsebinski del SEO optimizacije se nanaša na pripravo same vsebine. Vsebina za spletno optimizacijo mora biti ustrezno izbrana, strukturirana in napisana v pravi obliki. Eno stran spletnega mesta se običajno optimizira na 2 do 3 ključne besede.

Leave a Reply